moto boy @ ung08

såg ju moto boy igår :D han är grymt bra! men en sak jag blev nästan lite chockad över var att det var så mkt folk :O okej, det var mitt inne i sthlm men i vallentuna (som är en förort till sthlm) var vi bara 5 st. igår fick inte ens alla plats i tältet! Sommarkrysset = genombrott? eller?  det blev iaf rät mkt skrik när han sa att han skulle spela blue motobike så jag tror att det var en del nya fans.
jag som inte alls var beredd på att det skulle vara mkt folk hamnade på 3:e raden (jag var inte riktigt med där i början). sen precis innan konserten gick en av dom som stod framföe mig iväg. det avr skönt. sen efter ca halva konserten gick den som stod framför mig iväg (tror att hon var en fotograf) så då hamnade ajg plötsligt på första raden i mitten. great! blev lite bilder med mobilen oxå men inget filmade. bilderna blev inte så bra, väntar på att lovisa eller anna ska skicka lite bilder.
gruppbilder och sånt blev det såklart efter. oskar fick sälja hur många väskor som helst. tyvärr hade han glömt ta med sig t-shirtar så tyvärr blev det inget till dig felicia :( .
en gruppbild med petra och karin tog vi innan vi snackade med oskar. kul att ha en bild med dom :) . hoppas bara att lovisa laddar in på bilden på datorn snart. hon har blivit lite seg på sånt! ;)

efter konserten gick jag runt lite med sara, sofia och anna. lovisa tappade vi bort ;) . ett litet tag träffad evi även jejja och ida. de skulle visa nån dans men tyvärr så hann de aldrig visa den för de skulle iväg med nåt tåg. jag la mig på en buske oxå. det avr rätt skönt men helt plötsligt ramlade jag ner på marken :O .

sen småsprang jag, sara och sofia till stationen för att jag och sara skulle hem till mig (och vi smsade lovisa så hon kom och sa hejdå till oss oxå innan vi stack ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0