sista allsång på skansen

är det bara jag som tycker att allsång på skansen blir sämre? har knappt varit några bra artister där alls iår. eller okej, vissa bra har ju varit där men det fanns program som inte hade nån bra artist. och som vanligt så skulle bao och robert gustafsson vara med i sista programmet. bao är tråkiga och man har börjat tröttna på robert gustafssons tony rikardsson-skämt. visst, lite roligt var det men inte så mkt.
det var iaf lite kul att de spelade några abbalåtar, fast de ska ju vara på svenska. haha det känns som om jag bara sitter här och klagar XD haha. jag vill se mamma mia på bio. nån som vill se den med mig? (alla har ju typ redan sett den..)

Kommentarer
Postat av: kristin

jag håller med, Allsång blir bara sämre.

BAO är tråkiga, fast robert är rolig tycker jag, hahah (A)

ABBA är bäst (och låtarna är mkt bättre på engelska) och jag vill se mamma mia med dig!! :D<3<3<3

2008-08-06 @ 00:39:17
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Det märks ju att Allsången har haft ett dåligt år iår. Säkert bara för den där dumma reglen att artisterna bara får uppträda på Allsången, och inget annat program.

Abba låtarna var läskiga på svenska :S

2008-08-06 @ 12:28:31
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0