sommarlovets sista dag idag

jag vill inte!
okej, jag saknar klassen. mkt. men ajg saknar verkligen inte lektionerna. haha man får väl hoppas att det händer nåt i skolan som är lika roligt som nyckeln. hahaha det är bara jag och ellan som fattar hur roligt det var. eller jesper och daniel vet nog oxå. de såg ju när allt hände XD

man kanske borde ta vara på den här sista sommarlovsdagen men nej, jag ska bara vara hemma och slappa tror jag. jag kanske tar en liten promenad till slavsta. jag gillar slavsta, det är sött där. här i årsta ser allt tråkigt ut. men det är nog ändå inge kul i slavsta heller.

den här sommaren har iaf varit en sommar man alltid kommer minnas. jag sa förut att inget skulle slå sommaren 2007 men den här kanske har gjort det. kanske. 

igår var det ju ett år sen the arkkonserten på grönan. jag kom på en sak, augusti förra året var som början på ett nytt liv. jag fick nya vänner och det är de som verkligen alltid finns där och hjälper när man är nere. hela det här året som gått har vi blivit bättre vänner. jag har fått fler nya vänner oxå. jag tror aldrig att jag nån gång förut fått så många nya vänner som det här året som gått. augusti 2007 - augusti 2008. bästa året (+ några veckor) i mitt liv!

senare idag kommer jag nog räkna upp vilka roliga saker jag gjort den här sommaren. det är inte så mkt men det är saker som verkligen har betytt ngt för mig.

när börjar du skolan? har din skola börjat än? som jag sa tidigare, min börjar imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0