stan med linnea

hej!

idag var jag på stan med linnea. det var kul! länge sen nu. linnea skulle hämta ut ett paket på posten oxå men hon orkade inte gå dit. jag tvingade henne :P sen när vi kom dit kom vi på att hon inte hade någon legetimation så hon kunde inte hämta paketet. hahaha XD  då köpte jag en bulle åt linnea på pressbyrån. haah man måste köra sån här småbarnssak på henne. först tvingar man henne göra nåt som hon måste göra och sen ger man en belöning för att hon var så duktig och gjorde det.
sen vid halv 5 skulle linnea hem för hon skulle rida. då gick jag och köpte en t-shirt och ett linne på H&M :D
sen åkte jag hem. jag och linnea bestämmde även att hon kanske ska sova här imorron. hoppas att det funkar :).

på fredag är det ung08 som gäller (jag får!). sen sover sara här :D. så de närmaste dagarna kommer jag vara uppbokad bara så ni vet :p

Kommentarer
Postat av: linnea

hahhah XD jag är typ lika mogen som en treåring (A)(A)(A) XD :D <3<3<3

2008-08-14 @ 09:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0