stan med sara

idag var jag på stan med sara :D det är alltid kul.

haha jag hade tänkt vakna halv 10 i morse så jag ställde klockan på det. sen så vaknade jag lite innan och stängde av klockan och somnade om! sen vaknade jag av att sara smsade mig 20 i 11 och jag skyndade mig in i duschen och gjorde mig i ordning. jag var väldigt seg oxå så jag kom inte till stan förrän typ kvart i ett? och då hade jag inte ätit nåt :P
haha jag måste verkligen börja sova på normala tider och inte sova bort hela lovet.

det regnade mkt idag och det var inte så kul. mkt folk på stan och så.. jag och sara tillbringade mkt tid på mcdonalds och nåt kaffeställe som jag inte vet vad det heter. sara drack en mocha latte och jag satt där och pratade med henne. och smakade ett par gånger men det avr inte gott. sara sa att det bara smakade choklad men det gjorde det varkligen inte! man får inte luras så!

regnade det hos dig idag?

Kommentarer
Postat av: kristin

20 i 11*, kanske ? :P

2008-08-02 @ 21:45:41
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Det skulle regna hela dan, men det kom inte en droppe :O

2008-08-03 @ 14:46:35
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0