vaknade tidigt idag

jag vaknade redan halv 10 idag (för att jag hade ställt mobilen) och eftersom mobilen låg på laddning var jag tvungen att gå upp och stänga av den. och efter det var jag ju uppe så jag somanade aldrig om :D
sen en annan sak jag kom på igår, om man har en moto boy-låt som låt att vakna till är det mkt lättare att vakna. jag har alltid tänkt att man blir piggare av en snabb låt men då vill man bara somna igen. så nu är det moto boylåtar som gäller att vakna till :D fast jag stör mig fortfarande väldigt mkt på mobilens vibbrationer som låter hemskt och mycket och börjar redan innan ljudet. sånt gillar vi inte.
efter jag hade vaknat låg jag i min säng och tittade på tv i 2 timmar så man kan ju inte säga att jag var så jätteduktig som gick upp tidigt när jag knappt orkade gå från sängen. :P

nu är det bara 2 dagar kvar till fredag och då får jag äntligen träffa felicia och kristin igen :D och det är bara 3 dagar kvar tills jag ska se moto boy på sommarkrysset :D (och träffa lovisa såklart, henne får jag inte glömma. saknar dig! <33)

Kommentarer
Postat av: felicia

Du vet väl att du kan stänga av vibrationerna på mobilen? ^^ Det har jag gjort, stör mig också på att de börjar innan låten xD

2008-08-06 @ 18:56:23
URL: http://heltutansorg.blogg.se/
Postat av: Svarta Lovisa

Snart kommer jag träffa er! Kan knappt fatta det! :O<33

Men det är därför man stänger av vibrationen på mobilen och hör inte sin ringsignal :P

2008-08-06 @ 21:23:10
URL: http://svartaelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0