3 advent

hej!

idag har jag bara tagit det lugnt än så länge och kommer säkert göra det hela dagen idag.
vaknade vid 10 - halv 11 nångång men låg kvar i min säg och tittade på tv i nån timme. sen drog jag mig upp och nu sitter jag här. det är skönt att börja dagen långsamt med att kolla på tv samtidigt som man ligger i sängen. den där tv är väl en av de få sakerna i mitt rum som jag använer. tvn och sängen, annars så är jag aldrig i mitt rum :P

nu lyssnar jag på musikhjälpen btw. gissa hur glad jag blev när det var en som ringde in och ville att de skulle spela en broder daniel låt? :D haha jag har nog aldrig hört en broder daniellåt på radion innan.

3 advent idag. snart är julen här! igår åkte jag och pappa till gränby centrum och jag köpte juklappar till oscar och mamma. fast jag måste köpa nåt mer till mamma. och nåt till farmor. sen kanske nåt till mormor och morfar.
och är det nån annan som vill ha julklapp från mig? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0