31 december

Sista december idag. Sista dagen på det här året. Hur ska man sammanfatt året då? Jag skulle nog säga att det nog är det bästa året i mitt liv.
En del konserter har det blivit, sånt gillar vi! Det blev även en festival och det var bland det roligaste jag gjort. Nu på slutet har året har jag även varit rätt mkt med mina kompisar på helgerna, mina vänner är bäst. En massa nya vänner har det blivit. Några nya vänner för livet (Felicia och Sofia, känn er träffade). Jag har sett rätt mkt av sverige (åkt både norrut och åt väster) och varit i Sthlm mer än vanligt. Julen var jättebra.
Sen har det ju såklart varit några negativa saker det här året som lite bråk som hela tiden kommer igen. Ibland saknar man tiden som var men samtidigt vill man inte gå tillbaka eftersom vi märkt vad som kan hända. Folk ändras hela tiden och det får man leva med.
Förutom lite småsaker så har det här året varit riktigt bra. Det är ju ändå de glada minnerna man tänker på när man ser tillbaka på lovet.

När man tänker på 2009 så tänker man mkt skola. Alla nationella prov och press på att höja alla betyg så man får bra poäng. Gymnasieval och sen börja gymnasiet. Ny skola och klass, jag kommer säkert inte känna nån. Vi får väl baar hoppas att det blir bra. Sommaren ska jag försöka göra till en rolig sommar med många konserter. Minst en festival ska det bli också. Hur var det vi sa? Skulle vi försöka vara volontärer på arvikafestivalen? (Felicia, Sara, Kristin?) Sen får jag hoppas på nån utlandsresa med mamma och såklart ridläger.
2009 blir säkert ett toppenår! Vi får iaf hoppas det. Det kommer börja bra med Felicia (och Kristin? hoppas) kommer hit till uppsala och så blir det sthlm och träffa Linn och Ina.

Hur tycker du att 2008 har varit? Ett bra år eller ett av  de sämre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0