andra advent

andra advent idag vilket betyder att det inte är så lång kvar till jul :D
Jag sov länge. det behövdes verkligen, har ju inte sovit ordentligt på hela veckan.
Sen efter att jag hade ätit frukost åkte jag och mamma till gränby centrum. Vi var ju tvugna att kolla hur det såg ut nu i nya delen :) .
Jag köpte min första julklapp (eller nej, inte första, jag, sara och sofia köpte ju julklappar till varandra igår. men första julklappen som ska slås in och sen öppnas på julafton). Det var en sak till pappa. Tänker inte skriva här vad det var för han kanske hittar min blogg.
Sen så köpte jag även en klänning som jag ska ha på julafton, täckstift och ett par pyjamasbyxor.
Jag fick en fin pepparkaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0