dålig ursäkt för att slippa plugga

jag hade faktiskt tänk skriva på min SO-uppsats nyss. Och så skulle jag gå in på en hemsida som verkade ha bra fakta när jag kollade den i skolan. Men nu när jag skulle in på den så gick det inte komma in för man behövde typ nåt lösenord. Och jag orkar inte gå vidare och skriva saker jag kan skriva med den faktan jag redan har. Så jag skriver inget idag... ehehe jag kommer inte ha nån fritid snart för den här uppsatsen tar bara upp mer och mer tid.
men just nu struntar jag i det!
nu ska jag in på bdb, bloggkoll och lite andra sidor.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ricochet

sv: hah, klart. det var ju Moto's version av den som jag lyssnade på när jag skrev inlägget xP

2008-12-08 @ 20:56:22
URL: http://ricochet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0