hemma efter ett dygn med underbaraste sofia och sara <3

så nu är jag hemma igen. Jag har grymt kul med Sara och Sofia!

Det började med att jag skrämmde sara på centralen XD hahahah det avr kul. sen åkte vi buss till sofia. hade ingen aning om vart vi skulle av och lantbussar är läskiga. men sofia ringde och förklarade för oss när vi skulle trycka på stoppknappen och så. haha det avr lite krångligt för vi skulle kolla ut och kolla efter en kyrka. och det avr helt kolsvart ute! vi lyckades komma av på rätt ställe iaf :)

Sofia och hennes mamma väntade på busshållplatsen och så körde de hem oss till Sofias hus. Shit va stort det var :o

Vi åt mat och sen så tillbringde vi nästan hela kvällen inne på sofias rum. Vi började se på twilight i kass kvalité (gick inte att hitta bättre på internet). Vid 8 tvingade jag dom att vi skulle se på idol. efter lite tjat gick dom med på det iaf. sen efter idol sjöng vi lite singstar. Sen skulle vi sätta oss vid datorn och lyssna på nån låt men då kom sara och sofia på att de ville se fortsättningen på twilight så då gjorde vi det. haha jag blev rätt rastlös och la mig på golvet och sötittade. kan inte riktigt säga att jag hängde med i handlingen.
Helt plötsligt började Sara och Sofia att storgråta. De verkligen grät ordentligt för det var nåt i filmern som var så vackert och underbart. jag skrattade åt dom bara för att de grät så mkt. det avr ju inte ens sorgligt det som hände i filmen. och haha ajg hade ju inte hängt med så de skulle förklara för mig vad som hade hänt samtidigt som de råbölade. det tog väl ungefär 10 min innan jag fattade varför de grät XD haha sötnosar <3

Sen efter twilight tvingade sofias mamma oss att gå och lägga oss. vi skulle sova i en bäddsoffa på undervåningen så vi tog med en massa smink och kamera ner dit. Sen efter att vi hade bäddat och så började vi locka håret och verkligen översminka oss. Haha sara och sofa tyckte att jag såg ut som en knarklangare XD
sen så tog vi en massa bilder på varandra. Kanske lägger ut några här sen. kanske. annars så hamnar de nog här iaf. Sen satt vi och snackade en massa. Pratade i tele med folk och lite annat. vi somnade vid 4-5 nångång.

Sen på morgonen vaknade vi flera ggr av att sofias familj höll på och gjorde en massa saker som t.ex. så dammsög de i rummet brevid oss. och vi som ville sova. Vid 10 gick vi upp :p

Sen fixade vi oss och satt lite vid datorn. sen åkte vi in till Uppsala. Vi var där vid ett och sen gick vi runt på stan. vi köpte tidiga julklappar till varandra eftersom vi inte vet när vi ses nästa gång. Vi köpte även dyr sallad. och donuts. vi skulle köpa 6 st donuts (specialpris 6 st för 50 kr) men vi fick 7 st. Sofia, vi kanske har börjat få tur igen? Fast nu är det 3 st kvar. vi orkade inte äta mer än en varsin.

sen efter några timmar på stan var sofia tvungen att åka tillbaka till östhammar och då skulle sara gå på stan lite med sin pappa så jag åkte hem.

Underbara dagar! älskar er ! <333

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG ÄLSKAR ER <3 men jag fattar inte hur skrämde du sara?nyfiken



åååh underbara daaaag <3 och fan att de skulle städa så tidigt. nästa jobb de får är väl städare xD HAHA

2008-12-06 @ 19:54:48
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0