jag är lat

Idag frågade pappa mig om jag ville med och träna (gissar på att han åkte till sitt jobb där det finns ett gym). Lat som jag är sa jag nej. Kankse inte så smart eftersom jag borde börja träna.
Istället har jag idag vara varit hemma. Haft på en ansiktsmask i ansiktet och målat om naglarna. Kollat på lite extrasaker som fanns med på mamma mia dvdn. Skön dag alltså. Imorron ska jag träffa Ellie. Det blir kul, har inte träffat henne på rätt länge nu. Och jag bara måste träffa henne nu när hon är hos sina släktingar i uppland! Kanske blir lite schopping då med. Det är ju mellandagsrea nu och jag har inte varit nere på stan än.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Hehehe. Jag kommer köpa hela Uppsala nu när det är rea (A)

2008-12-27 @ 18:04:16
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du ansiktsmask i ansiktet ? :O

Fettcooooooolt. xD

2008-12-28 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0