jag glömde :$

idag gick jag upp todogt. klockan 10. sen hade jag tänkt vara duktig att skriva ett blogginlägg direkt så ni vet att jag var uppe då. för nu kanske jag ljuger ? men nej det gör jag inte. jag talar sanning :D
men iaf, jag glömmde det. har man som vana att alltid skriva in bilddagboken.se så fort man startar internet blir det så. och sen är man ju såklart fast där i en timme XD

idag ska jag vara med linnea :D åker kanske hem till henne. egentligen så skulle lovisa vara med men hon är sjuk :( krya på dig sötnos <3 ses på mellandagarna?

Kommentarer
Postat av: Svarta Lovisa

jag hatar att va sjuk! :O <3

Vi ses i mellandagarna! <333

2008-12-23 @ 00:20:52
URL: http://svartaelefanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0