jag har inget liv utanför skolan

 för jag jar inte tid med det. de ger mig för mkt läxor och sånt. idag har jag skrivit ca en och en halv timme på min SO-uppsats. det tar lång tid! aja, jag borde vara klar snart. är iaf inne på min 5e sida just nu och det är ju bra. det där med antalet sidor blir nog inget problem. utan det är mer tiden det tar att skriva som är problemet. och jag måste ju få med allt också. usch, jag hatar verkligen so.
och nej, jag tänker inte skriva om dagen idag heller för det hinner jag inte.
snart är det iaf grey's på tv :D dagens höjdpunkt.

btw, jag lockade håret lite nyss med plattången. det blev fult. jag ska nog ha platt hår på lucia. mitt hår ser hemskt ut vad jag än gör med det -.-


och nej, jag kan inte se normal ut på bild utan måste alltid göra en mer eller mindre diskret min

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

SÖTBARN!



Men usch, nu påminnde du mig om att jag måste upp typ halv 6 imorgon om jag ska hinna locka håret :P

2008-12-11 @ 13:33:40
URL: http://liiica.blogg.se/
Postat av: Slinky

De var ju jättefint ju!

2008-12-12 @ 15:54:58
URL: http://slinky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0