jullov nu tack!

jag orkar inte med skolan lägre. För mkt uppgifter som ska lämnas in och det är för mkt nu på slutet. Hade NOprov idag. jag måste få mvg på det. nästan alla frågor var jättekonstiga och jag fattade typ inget. kul.

Sen fick jag tillbaka min svenska novell. G. det stod G- först men det var tipex över minuset. Som kommentar stod det "tur att jag vet att du kan bättre" kul att få tillbaka sånt. Jag kan verkligen inte skriva noveller! Och sen just det att man var tvungen att tvinga fram en novell när man inte hade några idéer eller nån insperation. Vi skulle bara skriva en novell om vad vi ville. Jag kan verkligen inte göra sånt. Är det verkligen så smart av mig att gå en gymnasielinje med mediaprofil om jag inte kan skriva noveller? hoppas att det inte blir så mkt novellskrivande så klarar jag mig nog. jag hatar noveller.

jag hatar uppsatser. jag hatar inlämningsuppgifter. jag hatar prov. jag vill ha lov NU!




förresten, borde jag tillägga att halva min klass fick mvg på sina noveller. och där satt jag med ett g. nästan g - .  -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0