julpost

Förresten så fick jag höra idag av Felicia att brevet jag skickade henne igår kom fram idag. Sånt gillar vi, när sakerna kommer fram innom ett dygn efter jag lagt brevet i en brevlåda. Och dessutom så hade jag ju bara ett frimärke fast jag kanske borde satt på 2. Hoppas även att Kristins brev kom fram men det borde det väl? Imorron ska jag öppna julklapparna jag fick av mina 2 sweethearts som skickar julklappar på posten. (Annars när jag får julklappar från kompisar brukar de öppnas direkt men efetrsom de ändå inte är med så känns det lite onödigt att öppna dom själv sittadndes på mitt rum innan julafton. visst, jag tänker nog inte öppna de här julklapparna när vi sitter runt granen imorrron men de ska iaf öppnas på julafton) Hoppas ni gillar julklapparna. Och sen så ska jag väl träffa Lovisa nån gång i mellandagarna. så hon kan få sin julklapp från mig :)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag saknar dig! <333

Du ska också få julklapp =)

2008-12-25 @ 14:51:20
URL: http://svartaelefanten.blogg.se/
Postat av: kristin

tack för julklappen! :D<3

2008-12-25 @ 15:02:42
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0