Julpyssel, Måla julkort, Luciaträning (och tyvärr prov -.- ) = Snart jullov :D :D :D

läsning
engelska
svenska julpyssel
lunch
bild
luciaträning
matte

läsningen och engaleskan avr normala. hatar det i gör på engelskan nu, det är så tråkigt men jag jobbar på ändå. Lite. Jag, Lollo och frida satt väl mest och pratade om lucia och so-uppsatsen egentligen ;P .

Sen fick vi reda på att vi skulle julpyssla på svenskan fast då skulle vi ha luciaträning så vi skulle missa det. Men sen när vi var på väg till matsalen för att vara med på luciaträningen ropade de ut i högtalarna att vi skulle ha luciaträningen klockan ett istället. så vi blev glada och vände om och gick tillbaka till klassrummet. Jag och lollo gjorde en girlang (stavning?) som vi satte upp över det hörnet där våra bänkar står (hon sitter framför mig). hälften av alla andra i klassen satt och gjorde en annan (fulare) girlang som blev aslång som nu sitter kors och tvärs över resten av klassrummet. Haha det ser lite hemskt ut. som om några 5 åringar inrett vårat klassrum men det ger ändå lite julkänsla. tyvärr har vi ingen gran i klassrummet iår. Nån har slängt våran gran vi hade förra året. Visst, den vaqr lite sne och nederdelen satt uppochner men det avr ändå våran gran och den kan man ju inte bara slänga! :O

På bilden fortsatte vi att ritqa julkort. de ska alla skickas in till en tävling som unt har. våran bildlärare har ju jobbat lite för unt så det var hon som kommit med förslaget till unt om att de skulle göra en tävling :P så haha snart kanske man kan skicka en bild jag målat som mailjulkort. fast det tror jag inte för jag ritar så fult :P

Sen luciaträning. Vi tränade på hur man ska stå och så. jag ska stå på en bänk. den är vinglig.

Efter luciaträningen gick vi och gjorde matteprov. killarna i våran klass hade redan gjort det så de hade en liten rast. Jag gjorde matteprovet snabbast (det var bara a-delen) och så trodde jag att jag skulle få gå ut på rast men nej, jag skulle hämta mina fysikböcker och arbeta -.- . det slutade ändå tillslut med att alla fick sluta tidigare för killarna lät så mkt när de kom in i klassrummet igen.
fick ändå reda på vad juaug fick innan jag gick. 19/20. jag hade inte läst frågan ordentligt så därför hade jag gjort ett litet fel. typiskt mig. jag måste lära mig att veta vad de frågar efter!
sen fick ajg även veta mitt kemiprov. 36/40. hoppas att det är mvg. jag är iaf rätt nöjd för det var ett konstigt prov.

men nu ska jag skriva på min dumma so-uppsats som jag hatar. den blir ju aldrig klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0