lördag - sofia åker hem

vi somnade vid 5 nån gång. haha vet inte hur vi somnade för vi var ju inte trötta :o man blev ju pigg av att lägga sig i sängen X) .

idag vaknade jag vid halv ett och gick upp och sen tänkte jag lägga mig igen men sofia hade lagt sig på min sida av sängen så jag tänkte flytta över mitt täcke men då vaknade hon. vi kollade på klockan och såg att den avr halv 1. sofia skulle ju vara hemma 3! Så vi gick upp fast vi var trötta. jag som ville sova mer.

åt äppelpaj som frukost. gott! sen fixade vi oss. åt pepparkakor och kaffe med mamma. sen så drog vi in till stan. vi gick in i musikens hus och åkte upp för alla trappor. och sen skulle vi ner igen. haha sofia är höjdrädd och fick panik och satte sig ner i rulltrappan. sen gick vi snabbt till stationen för att vänta 5 min på sofias buss och sen åkte hon.

jag gick runt lite på stan i en halvtimme elelr nåt sånt och sen åkte jag hem.

det här har varit 2 riktigt roliga dagar med sofia (som det alltid är när man är med henne). saknar dig sötnos <3



synd att inte lovisa kunde komma till uppsala idag btw. men på måndag! då måste hon komma hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0