malin goes plugghäst. nästan.

så nu har jag iaf skivit 2 sidor till på min SO-uppsats (egentligen bara en fast jag fyllde ut med lite bilder). visst är jag duktig? :D haha jag frågade nyss pappa om jag var duktig men han tyckte inte att jag var det för ajg gjorde ju bara det jag skulle göra. men jag har aldrig börjat med en uppsats/läxa/prov så här långt innan! :O

aja, så mkt har jag ändå inte pluggat idag ändå..

var i skolan som vanligt.

läsning
spanska
luciaträning
lunch
SO
klassråd

på spanskan fick ajg tillbaka mitt prov. G. fan. jag kommer sänka mitt betyg.

på SOn fick jag oxå tillbaka prov. G på det med med det var iaf väntat. kommer ju inte höja mig där den hrä terminen iaf.

på SOn skrev jag ut en massa papper från landguiden.se efetrsom man bara kan gå in på den sidan näår man är i skolan. det kostar att gå in där annars.

sen efter skolan åkte jag till stan och träffade linnea! <3 alltid lika kul! <3

sen åkte jag hem och åt. sen pluggade jag i en timme. sen dusch, lite NOplugg eftersom jag har prov imorron och sen satte jag mig vid datorn igen och fortsatte skriva på min SOuppsats skrev i ungefär en halvtimme men nu orkar jag inte mer. men den MÅSTE bli klar. och jag SKA få bra betyg på den för jdå kanske jag kan höja mig i SO nästa termin. kanske... jag har iaf några dagar på mig att bli klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0