måndag sista skolveckan innan jul

läsning
SO
matte
lunch
NO
slöjd
spanska

på SOn såg vi film :D hahah rätt dålig men bättre än vanlig lektion. på onsdag ska vi ta med fika att äta när vi ser på den :D

matten räknade vi som vanligt. tråååååk :( .

På NOn jobbade vi på som vanligt. tråk även det :(

slöjden jobbade vi även på som vanligt. jag kommer ingenstans :/

på spanskan gjorde vi knappt nånting för läraren pratade med oss en och en om betyg. så vi andra sprang runt i klassrummet :P jag får VG i spanksa. precis vd jag trodde att jag skulle få.

jag får g i idrott oxå förresten . det fick jag veta på solektionen. precis vad jag trodde att jag skulle få. jag är sämst på idrott.


nu lyssnar jag på musikhjälpen. Moto boy och titiyo är där och sjunger just nu! bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0