skolannnnnnnn

skolan idag:

läsning
spanska
musik
engelska luciaträning
lunch
SO
klassråd fika

På musiken arbetade vi faktiskt idag. Vi kom fram till en massa bra saker. Fast vissa förslag vi sa innan var inte så bra. Och haha alla ville att jag skulle vara ett skrikande fan i våran melodifestival. Varför just jag? Min klass måste ha fått för sig att jag brukar bli som den-där-tjejen-som-skrek-i-idol-i-fredags när jag är på konsert eller ser nån artist jag gillar. Så är jag INTE. det kan jag lova.

efter musiken hade vi luciaträning direkt. Den här gången kom en annan lärare och spelade piano och hon ville höja alla låtar igen. Vi som tjatat så mkt på att våran musiklärare ska sänka dom. Så nu är alla låtarna ännu högre än innan. inte bra. det kommer låta hemskt om vi inte sänker dom.

sen efter SOn så fikade vi :D kladdkaka, pepparkakor och läsk :D men haha jag kan väl säga att det finns många i min klass som gärna vill ha mkt fika och gör nästan vad som helt för att få mer XD hahahah så lite skratt blev det ;P


sen efetr fick vi bussbiljetter inför imorron. sen var jag kvar ett tag coh pratade emd folk om hur vi ska göra imorron. och nu måste jag kolla busstider. jag både vill och inte vill kolla på gymnasie. jag vill ju kolla på lundellska men tänk om det inte alls verkar bra. Vad sa ajg välja då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0