till lundellska idag då

shit va långt bort den skolan ligger :O

aja, jag ska iaf åka strax efter 8 (typ 10 över. måste ha lite marginaler så jag inte missar 115). Sen så ska jag vänta på 115 inne i stan och hoppa på den och hoppas att det är samma som Lollo och de andra åker ;P Sen går vi fån biomedicum till Lundellska. det är nog rätt långt :O lite mer än 10 min har vi räknat med att det ska ta.

sen är vi väl där ett tag och när vi tröttnat åker vi antingen till en annan skola eller så åker jag hem och äter lunch. Sen plugga lite SO hemma och sen ska jag åka till skolan (min skola) och ha 2 korta lektioner. sen hem igen :)

blir en väldig massa bussåkande fram och tillbaka och mitt busskort har slut på resor :o (det var tomt på expiditionen igår när jag skulle fylla på) så jag får väl använda en massa gamla bussbiljetter jag fick när jag hade prao och som jag inte använde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0