världens slappaste skoldag

idag var det en riktigt lat skoldag.

schemat:
läsning
engelska
svenska
lunch
bild
no skoldans

på engelskan OCH svenskan såg vi på filmen the hook. vi var ju tvugna att se klart den.
sen lunch och sen efter det bild. på bilden gjorde vi inte så mkt. satt mest och snackade.

efter bilden hade vi rast i en halvtimme och sen var det dags för oss nior att ha våran skoldans (7orna och 8orna hade innan oss). jag dansade alla danser utom en. jag hade tänkt dansa den dansen jag inte var med på men så var det nån lärare som sa åt mig och några till att byta platser och så skulle jag dansa med en ful kille jag inte känner. och samma sak var det med frida som stod brevid mig. så vi stack XD hahahahha stackars kille XD
efter skoldansen fick vi sluta.



nu sitter jag här hemma hos pappa. måste sova här i natt för annars missar jag bussen till kyrkan i morron. helt onödigt att vi nior ska ha avslutning i kyrkan, den ligger ju så långt bort! varför kan inte vi ha avslutning i matsalen precis som 7orna och 8orna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0