20 februari

hej!

idag vaknade jag halv 12 av att telefonen ringde. Jag hatar att vakna av telefonen eftersom telefonen jag har på mitt rum låter hemskt högt! Och det var en av oscars kompisar som ringde. Då känns det ju ännu onödigare att vakna av telefonen. Jag låg iaf kvar i min säng en timme och tittade på tv. Sen gick jag upp och gjorde iordning lite frukost/lunch. Känner mig lite stolt över att jag varken kokade makaroner (som jag brukar) eller brände upp hela huset.

Efter jag hade ätit min mat gick jag och satte mig vid datorn och här sitter jag nu. Jag har lyssnat på Curly sue hela dagen. Jag älskar den låten!

Igår var jag och sara på stan. Vi letade upp s-nerikes nation och så fikade vi på landings bara för att vi skulle fira ola salos födelsedag (han fyllde 31 år igår).

nej nu ska jag lyssna på lite annan musik och gör nåt vettigt. hejdå alla sötnosar där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0