..

hej!

idag har jag haft tråkigt hela dagen. bara suttit vid datorn hela tiden.

Inatt smsade jag och lovisa med varandra i över en timme. det var kul. länge sen man verkligen hörde nåt från henne. Det är bara små kommentarer på bdb och kanske 5 min på msn innan nån av oss måste gå. Vi bestämmde oss iaf för att vi skulle ses om 2 veckor. bra att vi satt ett datum nu.

sen sa jag godnatt till henne och försökte somna. men jag kunde inte sova och efter en kvart - 20min så smsade ellie. så smsade jag med henne i en halvtimme och sen kom ellan och ville oxå smsa med mig. så jag smsade med dom till klockan blev 2-halv 3 nångång. då dog mitt mobilbatteri och jag satte mobilen på laddning.

imorron blir det försök att se moto boy och sen på lördag är det utskällning som gäller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0