fredag

hej!

idag är det fredag.
tänk, det har redan gått en vecka sen den där kvällen. den här veckan har gått fort. men det kanske beror på att jag sovit bort den. jag har ju som sagt varit sjuk. idag är jag lite bättre och imorron ska jag åka på konfaläger. Och det spelar ingen roll om jag är sjuk eller ej. Jag bara ska åka. jag får ta med mig en massa halstabletter och nässpray så blir det nog bra.

Just nu sitter jag här med en halstablett i munnen och lyssnar på Lashing Patsy. Det är ett band som ville bli vän med mig på myspace. Egentligen vill dom nog bara bli kända (dom är väl rädda för att ingen ska komma på deras releasefest ;) ) men jag tycker att det är lite kul när band kommer sådär och frågar om jag vill bli vän med dem. Snälla verkar dom vara också, dom svarade på min kommentar.
Jag skrev att jag blev lite nyfiken på vad dom var för band och då fick jag svaret:

Hej Malin!
Kul att du blev nyfiken :-)
Vi släpper snart vår debutskiva (12 mars), den kan förbeställas på www.musicspot.se
Skivan är producerad av Jens Andersson i The Ark. Du kan läsa mer om oss i vår blogg: www.lashingpatsy.blogspot.com
Där ligger även länk till en intervju.
Ha det fint!
Love
/LP

Hur låter dom då kanske du nu tänker. Jag tycker faktiskt att dom låter lite mesigt och det är inte några som jag kommer att bli ett hängivet fan till. Fast jag kommer fortsätta vara vän med dom och sen om dom blir kända så kan man ju alltid skryta med att dom ville bli vän med mig och inte tvärt om ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojoj, har du missat att alla band addar folk hela tiden?? Det är ju så banden får lyssningar..
Jag håller för övrigt med Sveriges största musiktidning som anser att Lashing Patsys skiva är "en lovande debut som ger mersmak". Men alla tycker ju olika...

2008-04-08 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0