rubrik

hej!

Hela helgen var jag i karlstad. Jag gjorde inte så mkt. iaf inte på fredagen och söndagen. På lördagen åkte vi in till stan en liten sväng och sen efter det gick vi på ikea. Och sen var jag och nathalie i stallet ett tag. Hon skulle på kalas där och vi åkte lite tidigare så att jag skulle få hälsa på hästarna först.

Idag har jag varit hemma hela dagen och inte gjort nåt vettigt. Imorron ska jag, sara och Linnea baka tårta för att en viss ola salo fyller år. Det ska bli kul!

På fredag spelar moto boy i uppsala. På snerikes nation. bara för att det är på en nation och jag inte är en student så kommer jag inte kunna komma in :( om nån vet nån som kan hjälpa mig (och några kompisar till mig) att komma in så skriv!!!
Jag hatar den här staden! när nåt väl händer så är det bara för studenterna.

Kommentarer
Postat av: Sofia och Emma

Vad är Snerikes nation? Sne-rike?

2008-02-19 @ 14:41:30
Postat av: Nbmjo

snerike är södermanland nerikes nation

2008-02-20 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0