sjuk

hej!

nu var det ett tag sen jag skrev.
nu har jag blivit sjuk. min kropp reagerar lite sent. det var i fredags/lördags jag var ute länge ju.jag har varit lte småsjuk efter det men nu har jag blivit sjuk på riktigt så jag är hemma.

lördag: först pigg och glad, sen på kvällen lite feber
söndag: lite feber
måndag: frisk
tisdag: lite förkyld
onsdag (idag): förkyld och feber


idag har jag sovit länge och ätit halstabeltter. och lyssnat på musik. mest moto boy men just nu lyssnar jag faktiskt på the lips. jag vill bli vän med dom på myspace för dom verkar vara så snälla och roliga att prata med. och deras musik är rätt så bra den med!

på lördag, söndag och måndag är jag i järvsö på konfaläger (om jag är frisk). och jag måste vara frisk då. för jag vill inte missa det. det här lägret är höjdpunkten på hela konfirmationen! (fast själva konfirmatinoen är ju bäst för då får man presenter.)

nej nu ska jag gå ifrån datorn ett tag för jag har fått ont i huvudet och jag måste snyta mig.

hejdå alla söta människor är ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0