30/1

hej!

idag fyllde sara och greta 15 år. grattis till dom!

idag hade jag so-prov- geografi norden. det gick väldigt bra för att vara ett soprov :) .
på svenka lektionen satt vi i data salen och skrev ut en massa papper om 2 olika författare ända till skrivaren vägrade skriva ut sakerna vi ville skriva ut och skrev bara ut infopapper om sig själv. ego-skrivare!
hade även hk idag. vi bakade bullar :) alla åt lite deg så jag smakade. det det äckligt. sen när jag tog ut bullarna från ugnen brände jag mig på plåten så nu har jag en liten brännblåsa på tummen som gör ont. sen åt jag 2 bullar. efter det var jag jättemätt.


sen efter det gick jag och becci till konfan. (lollo var sjuk, maja orkade inte gå dit och matilda och jenny har slutat.) när vi kom dit fick vi: BULLAR! och jag siom var så mätt. jag gav mina bullar till becci. idag var det typ 9 st på konfan bara för att G har prov imorron så ingen från g var där. (halva min konfagrupp går i g.)
 vi började med att köra "pulsen" (man ska berätta lite om vad man gjort i veckan.

jag: eeh, vad har jag gjort.. *tänker* jag har övertalat min pappa att låta mig åka på en konsert på fredag!
alla: vaddå för konsert?
jag: asså det är ingen som vet vem det är..
maria: säg! jag kanske vet vem det är!
jag: ok men ingen kommer veta så...
ledare: vem är den här mystiska artisten?
jag: moto boy
linnea: men han är ju jättebra!
jag (förvånad): vet du vem det är?
linnea: aa
paulina: nu är det som ett stort frågetecken här *ritar ett frågetecken över sitt huvud*

sen gick pulsen vidare.. men jag blev skitchockad över att en som går på min konfa (och på min spanska  oxå för den delen) vet vem moto boy är...

hände inte så mkt mer idag. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0