...

hej!

jag har tråkigt! vill inte avar hemma hela helgen.. nån som vill åka med mig till stan idag (fast nu är det så sent så det blir inte så länge..) eller imorron?

och så måste alla påminna mig imorron att vakna klockan 9 för moto boy ska vara med i nyhetsmorgon och det får jag inte missa!

juste, jag måste till kyrkan imorron. har 10 ggr kvar jag måste gå innan jag konfirmeras.. kanske inte hinner med stan.

bara så att alla ska veta det så älskar jag takidas låt curley sue. om det är någon som har nån annan takida låt så får den gärna skicka den till mig!

jag saknar lovisa! hon är på sjukhuset och har därför inte varit inne på länge. och om hon hade varit frisk idag skulle jag någ åkt till sthlm och träffat henne och ellie men eftersom hon är sjuk går inte det..

jag är trött. pappa väckte mig klockan halv 10 idag. varför får jag aldrig sova?

har lite träningsvärk från igår..

kunde inte hitta the arks tacktal när dom fick sin rockbjörn så anji skickade det till mig (hon hade filmat datorn med mobilen. kanske inte världens bästa kvalité men väldigt bra för att vara inspelat med en mobilkamera!)

jag saknar hästarna. jag vill att ridningen ska börja nuuuuu!!!

jag saknar även ridlägret! vi hade så kul hela tiden!

jag vill på konsert.

nu har jag inte träffat sara och linnea sen dom sov över hos mig. det var för 2 veckor sen! måste träffa er snart!


nu orkar jag inte skriva mer.. hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0