glömmde skriva

oj! jag glömde skriva i förra inlägget att idag stod jag vid disken i matan. det är en sak som man får göra en gång i 7an och en gång i 8an på våran skola. först kommer man dit, får byta skor (skorna som don har där är väldigt hårda och osköna) och ta ett förkläde. sen fick vi (jag och lollo)  2 kakor, lite godis och saft. det var gott. sen fick vi ställa oss vid disken och se till så att alla saker stod rätt och så fick vi köra in tallrikarna m.m. i diskmaskinen. när våran klass kom för att äta gick vi ifrån och åt. sen gick vi tillbaka till disken. jag måste säga att mattanterna på min skola är väldigt lata. sen efter några timmar hade alla ätit klart och vi fick torka alla bord och hänga upp stolarna på borden. sen så fick vi moppa golvet och sopa. sen fick vi glass och sen fgick vi gå tillbaka till klassrummet. jag måste säga att jag har väldigt ont i fötterna nu efter det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0