med sara och linnea

hej!
igår va jag på stan med sara och linnea :D började med att jag träffade linnea och hennes kompisar inne på max så jag gick runt med dom och sen så träffade jag och linnea sara vid mcdonalds (nej det avr inget sammanträffande att vi träffade varandra i stan det var bestämmt innan. det som vi inte bestämmt innan var att vi skulle gå lite med linneas kompisar men det gjorde ju inget ).  linnea köpte pommes frites på donken och sen så gick vi till pressbyrån och jag köpe nyaste okej för the ark är med i den. sen gick i och satte oss vi ån ett tag och så skulle linnea gå och jag och sara följde med henne en bit men sen kom jag på att jag skulle vara hemma halv 7 för då var det mat så jag och sara gick mot centralstationen och jag tog bussen som kom direkt.
när vi gick runt på stan kom jag på att sara och linnea kanske skulle kunna sova hos mig i  lägenheten den här natten så när jag kom hem så frågade jag pappa och ringde mamma. vi fick! så nu är jag ensam i lägenheten och ikväll kommer sara och linnea hit :D

image100
gammla bilder på sara och linnea :)

Kommentarer
Postat av: Tezzie

kort och intressant inlägg!
det gillar vi:) och det orkar man läsa också:)
bra skrivet!

2008-01-12 @ 13:55:29
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: musli

vilket stall ä de på bilderna? :-)

2008-01-12 @ 18:13:05
URL: http://nobodymusli.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har du sett att du kom tvåa i pärlor-i-burken-tävlingen Malin?

2008-01-15 @ 15:00:53
URL: http://slinky.blogg.se
Postat av: Nbmjo

tezzie: tack! :)
musli: akademistallet i uppsala

2008-01-15 @ 19:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0