morgon


idag vaknade jag av alarmet på mobilen klockan 9. startade tvn och halvtittade på nyheterna. sen efter det så stod det att moto boy sakulle spela 10.33 så jag stängde av tvn, satte mobilen på ringning 10.30 och somnade om igen. sen vaknade jag när mobilen ringde och så efter nån minut kom moto boy och spelade young love. jag älskar den låten! sen var det intervju och han sa tillochmed one of us is gonna die young i den intervjun (fast på svenska och på ett litet annat sätt). blev glad av den intervjun.
sen så sa dom att han skulle komma tillbaka 11.25 så då böt jag kanal och tittade på rea istället.
11.20 böt jag tillbaka till 4an och såg på när dom pratade om pengar och så¨nt. det var tråkigt. sen kom moto boy igen och sjöng beat heart.
tycker synd om er som missade detta.

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0