och så har jag tråkigt igen.. (som vanligt)

som ni kan läsa i rubriken så sitter jag här, klockan kvart över 12 på natten, och har tråkigt. ingen rolig är inne på msn. lyssnar på miss li. hon är grymt bra. älskar hennes låt oh boy. det är nog den bästa av hennes låtar som jag hört. jag vill verkligen gå på konsert! miss li ska ha konsert på katalin den 5 mars. den vill jag gå på. åldersgräns men man får tydligen komma in om man har förälder med. jag MÅSTE dit för att se miss li. det är ju ändå i stan. fast 5 mars är en onsdag.. fast jag ska försöka övertala mina föräldrar ändå! 185 kr kostar det oxå. men det är ju inte såå mkt. jag har ju mina betygspengar kvar. imorron (eller ska man säga idag?) ska jag börja övertala pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0