ridläger

Hej!

3-6januari var jag på ridläger :D på hökebo som vanligt :D jag hade jättekul! det här var verkligen ett av dom roligaste lägrerna!
vi blev verkligen kompisar från första sekunden!
i vanliga fall brukar första lunchen (och alla andra måltider i början) vara väldigt tyst. ingen säger något. men den här gången satt vi och snackade och skämtade med varandra HELA tiden!
det var riktigt kallt ute och lite snö och is på marken. så tolkning efter hugur (i pulka) blev det :D
på gymkanan vann mitt lag alla grenar! vi var älgar och jag gjorde så att lukkas pannlugg blev älghorn! riktigt snyggt och jag får säga det själv!
pepparkaksbakning blev det oxå. jag gjorde 3 eller ver det 4? pepparkakor och sen åt jag upp resten av min deg. den var god.
ridpass på banan och ridning ute i skogen var det oxå :D
hästen jag red heter almur och han var supermysig! <3
jag tog runt 570 bilder på lägret. emma och marie är med på många. (linslusar ;))
i galoppduellen förlorade jag mot emma bara för att dom hade flyttat på mållinjen. (jag tänkte gå om på slutet)

men nu orkar jag inte skriva mer. checka in min bdb för bilder. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ok. De är i alla fall lika bra live. Ibland bättre, ibland sämre.

2008-01-11 @ 15:44:47
URL: http://slinky.blogg.se
Postat av: Sofia

Malin! Du gav den 100:e kommentaren på min blogg! Du har fått en present därför! Gå in och kolla vad det är!

2008-01-11 @ 19:05:48
URL: http://slinky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0