sleepoverpartajj med sara och linnea

i lördags skulle sara och linnea vara os mig och sova över.  dom kom strax efter 7 och vi gick och köpte pizza nån gång efter 8. när vi kom hem hade min pizza gått sönder men det gjorde inget. den var god ändå :) . vi var upp länge. ända tils klockan var över halv  på söndagsmorgonen. tiden gick väldigt fort.
saker vi gjorde: satt vid datorn (mest inne på myspace. men även bilddagboken. och msn, sara och linnea drev med en massa av mina klasskompisar. det var kul ), sminkade varandra, tog kort på varandra med saras systemkamera, läste dasstidningen, sjöng och en massa annat!
sen sov vi alla 3 i min säng och vaknade klockan halv 10. då var vi trötta så vi somnade om och sov några timmar till. linnea hade med sig en film men den glömde vi bort att vi skulle se på.
jag/vi hade iaf väldigt kul. det här måste vi göra om nån gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0