trasig dator och moto boy konsert

hej!

bara så att alla vet har min dator gått sönder. den låter konstigt. men jag sitter här vid den ändå. nu när den stått på ända sen oscar kom hem från skolan så nu har den tystnat :) .

på fredag ska jag på moto boy konsert i eskilstuna! shit va kul jag kommer att ha!
fast jag har bara hört 4 av hans låtar så jag kommer inte kunna texten till så många låtar men jag får väl improvisera lite ;)

idag var jag på stan med sara. vi hade kul och hon köpte 2 par byxor (!!! hon brukar nästan aldrig köpa kläder). jag köpte som vanligt inget. jag måste bli bättre på att köpa saker när jag är på stan för det är inte så kul att åka hem lika tomhänt som när man åkte dit...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla, sjung inte med i hans låter, det förstör bara allting!´
Han har inte låtar som man ska sjunga med i, man ska lyssna och njuta!!
/Julia!

2008-01-29 @ 21:51:43
URL: http://www.motoboy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0