27 juli

idag tänkte jag först sola. jag solade ca en halvtimme men sen försvann solen bakom en stor gran som står precis brevid mitt hus. jag gick in och drack lite saft och så. sen fick jag sms av E och S som frågade om jag ville komma till E. det ville jag såklart. Jag tog med mig bikinin för jag tänkte  att den kanske skulle komma till användning. det gjorde den! vi hällde bland annat vatten över oss bara för att det var så varmt. En sväng till ica för att köpa glass blev det oxå :D en glass var köpte vi idag. inte som igår då vi köpte en 2literslåda med glass som vi delade på. fast iosf gick vi till ica senare idag. eftersom vi var ute hela dagen fick jag förhoppningsvis lite sol på mig :) fast jag är fortfarande väldigt vit. om det är bra väder imorron blir det kanske solning då med. om jag inte sticker till stan vill säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0