hahah

En kvinna är och handlar med sin dotter ~4 som försöker få tillåtelse
till att köpa godis på en vardag.

Dottern: Kan jag få den här då?
Mamman: Nej.
Dottern: Men... om jag tjatar då?

Tjej 1 ~20 (ledsen): Alltså jag fattar inte! Jag gjorde allt som jag brukar;
tog honom mellan benen och allting! Och ändå ville han inte...
Tjej 2 ~20: Strunt i det nu, de jävlarna är ändå bara ute efter sex!

Tjej ~16 pratar med sin killkompis.
Tjejen: Asså, jag var på en bajamaja för första gången i mitt liv idag.
Visste du att det inte går att spola?

Ett stort tält har satts upp och 400 personer sitter och kollar på EM-matchen
mellan Sverige-Spanien. En kort stund efter att Zlatan Ibrahimovic gjort 1-1
så drar en pojke ~5 i sin mammas tröja.

Pojken: Mamma, finns Zlatan på riktigt?

Tjej 1: Vad var det han hade, den där Tor? Var det en såg?
Tjej 2 (skrattar) Nej, det var ju en hammare!
Tjej 1: Ja, ja... det är inte så lätt, jag kan inte så mycket om Bibeln, jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0