hängmatta + glass = sommar

nu har jag (med pappas hjälp. eller okej det var pappa som gjorde allt) hängt upp min hängmatta. jag hade nästan glömt bort hur skönt det var att ligga i den. jag kanske spenderar lite mer tid ute om dagarna nu när jag har ett ställe jag kan vara på?

sen åt jag middag och efter maten sa jag att vi borde äta mer glass när vi är hemma hos pappa = pappa måste köpa mer glass. men då sa pappa att vi hade en låda med vaniljglass i frysen så då sprang jag såklart och hämtade glassen, skålar, skedar och chokladsås. mums! <3

Kommentarer
Postat av: Anonymtpar

Nej det tror jag inte att man kan göra. I så fall om det går att göra en ny och länka till den härifrån och föra över alla arkiv. Maila [email protected] och fråga vad dom tycker är bäst :)

2008-07-12 @ 20:04:23
URL: http://anonymtpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0