jag gick ut

till regnet och fick lite vatten ppå mig. men det var blött så jag la mig i hängmattan och läste ut hur kär får man bli? av katarina von bredow. den är bra fast jag har läst den typ 1000 ggr :P
det var iaf rätt skönt att ligga där i hängmattan och lyssna på regnet. fast efter ett tag blev det lite kallt :/
nu regnar det inte och har inte gjort det på ett par timmar. hoppas det blir soligt nu. och regnbåge. jag gillar regnbågar :D jag vill gärna att det ska bli en dubbel regnbåge som när jag var på ridläger. den var fin :D

Kommentarer
Postat av: kristin

"hur kär får man bli?" är så himla bra, jag har oxå läst den 1000 gånger.

åhnej, nu fick jag lust att läsa den igen.. -.-

hahaha(A)

2008-07-31 @ 22:39:08
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0