jag vill ha godis!

jag vill ha godis men jag orkar inte gå och köpa. typiskt mig. fast dte är ju bara bra att jag inte går och köper.
vad har du för favoritgodis?
mitt favoritgodis är såklart choklad <3
annars så gillar jag skumsaker. gärna cholkaddoppade men det funkar annars oxå. och jag gillar sånna där jättesmå pluppar som är i färgerna gul, röd och grön. svårt att förklara men vissa fattar nog :P . jag gillar även nappar. och sånna där saker som är lite gele och lite skum. lite svårt att förklara men ni vet jättenappar. sånna gillar jag fast de är väldigt stora :P . jag gillar nästan allt godis utom lakrits. salta saker gillar jag inte heller så mkt men det går att äta ibland.
men nu tillbaka till frågan; vad är ditt favoritgodis?

Kommentarer
Postat av: kristin

haha, jag fattar nästan precis vad du menar för godis!

Jag gillar oxå nappar (speciellt stora nappar), choklad och såna där "gulrödgrönasmåsaker". och bilar är oxå gott! :D

2008-07-12 @ 13:16:18
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0