oj oj statestiken (över antal unika besökare) går neråt. måste skriva mer!

idag var jag först hos mamma. sen åkte vi till pappa för mamma ska åka nånstans med sin kompis anita och så ska de se en konsert där det spelas abba låtar och sen om nån dag kommer resten av mammas tjejkompisar åka dit.
detta betyder iaf att jag och oscar var tvungna att åka till pappa. och oscar skulle ju då förståss köra. och jag fick sitta ibak och bilen var fullproppad och detr var varmt och baksätet i bilen är aldelles för litet. aja, till slut (efter typ 3 motorstopp, jag sa ju att oscar inte var bra på att köra) kom vi hem till storvreta.
 
idag är det nästan för varmt för att vara ute men nu verkar det som om solen inte skiner längre. hoppas att det kommer en skur och lite åskväder! (och sen att dte blir varmt igen)
är det varmt hemma hos dig?

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: HELL YEAH!







Det är dövarmt här också.

2008-07-31 @ 16:34:59
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0