ridläger imorron :D

imorron är det ridläger! :D och jag åker dit utan kamera. hur ska det här gå? nu har jag iaf klippt av mina långa naglar (jobbigt att ha långa naglar när man är bland hästar dygnet runt). jag klipper bara mina naglar ett par gånger om året. (fast de blir ändå inte så långa för de spricker väldigt lätt på vintern/våren så jag filar på dom rätt mkt.) nu känner jag mig helt handikappad utan mina naglar, men det går. korta naglar är ett täcken på att jag snart ska på ridläger så :D

inatt sov jag med öronproppar i öronen. varför? jo, det var så att grannarna hade föräldrafri fest. då blir det (dålig) musik på hög volym halva natten. och sen när de sänkte volymen (nån annan granne som klagade?) var de fortfarande väldigt högljudda (ni vet, sådär som bara fulla kan vara :P) så jag hade öronproppar i öronen. nu såhär en vecka efter gatufesten känndes det inte alls konstigt att ha öronproppar i öronen. det ända jobbiga var att de ramlade ut hela tiden. fast när jag väl sov så satt de kvar. jag ligger ganska stilla när jag sover tror jag.

nu längtar jag till imorron för då är det ridläger. jag borde kanske börja packa nu?

Kommentarer
Postat av: Sara

'nu såhär en vecka efter gatufesten känndes det inte alls konstigt att ha öronproppar i ögonen.'



Malin... vart sätter du in dina öRonproppar?

2008-07-13 @ 14:52:18
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0