sol och bad med kusinerna

vi bestämmde att vi skulle träffa kusinerna vid en sjö. det avr tur att de inte väntade på oss för precis innan vi skulle åka ringde mammas mobil och vi fick vänta på att hon skulle prata klart vilket tog väldigt lång tid.

sen så åkte vi. oscar köre eftersom han måste träna på det. jag blev sur.
5 andledningar till varför jag inte vill att han ska köra när jag är med:
* jag litar inte på honom
* han gör en massa fel
* jag får inte ha på radion
* jag måste sitta i bak hela tiden
* alla blir sura på mig så fort jag lägger mig i deras prat (dvs. säger nåt om hur han kör)
sen finns det 1000 andledningar till varför han inte ska köra...

aja, vi kom iaf fram till badet och vi badade och solade hela dagen så nu har jag iaf fått lite färg. jag fick även använda min nya bikini. en glass fick ajg oxå. och fika.


sen åkte vi hem till mina kusiner. det första jag och killarna (dvs alla under 17) hoppade i poolen direkt. sen sprang killarna in till tv-spelet och jag låg kvar på en madrass i poolen. det var rätt skönt men efter ett litet tag tröttnade jag och gick in och satte på mig vanliga kläder.

jag spelade lite tvspel med killarna, vi åt mat, vi åt efterrätt, vi åkte hem.

gansa bra dag. bara det att oscar var lika störande som vanligt. och att ingen ville lyssna på mig när jag sa att jag inte ville att oscar skulle köra.

det här blev 4:e gången jag badade ute iår.
har du badat något ute i sommar?

Kommentarer
Postat av: kristin

det låter mysigt.

och din bror borde låta dig lyssna på radio iaf! :O

men tänk possetivt, när han får körkort så kan han köra dig överallt. ;D

2008-07-30 @ 23:45:27
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: kristin

jag glömmde svara på om jag hade badat.

jo klart att jag har badat ute i sommar, men tyvärr inte så mkt. :/

jag badade mer före sommarlovet än vad jag har gjort under sommarlovet.

och jag kommer nog bada mer när skolan börjar igen. inte för att skryta men min skola ligger ju lixom precis vid havet! :D

2008-07-30 @ 23:49:15
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Dom vuxna lyssnar inte så mycket på mig heller...

Men badat har jag gjort rätt många gånger iår :)

2008-07-31 @ 09:55:03
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Sara

Hökebo är det enda stället jag har badat på...



Vi måste åka dit innan skolan börjar, Malin!

2008-07-31 @ 12:32:44
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Sara

Hökebo är det enda stället jag har badat på...



Vi måste åka dit innan skolan börjar, Malin!

2008-07-31 @ 12:32:47
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0