soligt?

vaknade för ca 40 minuter sen. satte mig här vid datorn direkt. det blir som ett måste, om datorn är ledig när jag vaknar måste jag sätta mig vid den. så jag sitter här i pyjamas fortfarande :P
det verkar vara soligt ute så jag kommer nog vara ute ett tag idag. antingen så ligger jag och solar eller så ligger jag i hängmattan. har inte bestämt än. och sen så måste jag kolla om vi fortfarande har hallon kvar. jag glömde ju plocka det förra gången.
ja, det är mina planer inför dagen. som ni ser är det inte så mkt så om nån vill hitta på nåt är det bara att ringa/smsa :)

Kommentarer
Postat av: kristin

Pyjamas är mysigt, och hallon är gott! :D

jag vill hitta på något... men det kanske är lite svårt eftersom jag ska bo så långt bort från allt roligt.. -.-

Puss, saknar dig<3

2008-07-22 @ 12:47:04
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: malinm

Nu har äntligen min design/hemsida kommit upp från Spotlife. Vill jättegärna höra vad du tycker om designen på bloggen :) Skriv en liten kommentar och säg vad du tycker!



/malinm

2008-07-22 @ 12:56:08
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0