sömnproblem

det är bara för varmt på nätterna! är det meningen att man ska kunna sova i den här värmen? jag har dessutom mitt rum på övervåningen (värmen stiger ju). nån gång innan 2 (halv 2?) tänkte jag att jag skulle försöka sova. men då smsade Lovisa som tur var (jag var inte alls trött och det gick verkligen inte att sova). Från början var det bara seriösa saker vi pratade om och sen la vi till en oseriös sak på slutet av smsen och nåt av de sista smsen var helt oseriöst :P men tack lovisa för att du finns och är en så underbar människa. som får mig att skratta och som hjälper mig att reda ut saker. jag tror att vi båda behövde den här smsstunden <3
Vi slutade smsa med varandra 3. då skulle lovisa sova och jag försökte att somna. det gick inte alls bra. jag böt pyjamas för att se om det skulle vara lättare att somna om man hade den andra pyjamasen, jag drog ur täcket ur påslakanet, jag ändrade hur kuddarna låg typ 100 ggr. men nån gång efter 4 somnade jag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0