Sundsvall: Torsdagen

på torsdagen tog jag det mest lugnt hela förmiddagen. strax efter 6 tog jag och pappa bussen in till sundsvall. då var det tömmning av orådet. jag smsade med felicia och hon sa att hon var vid stora ingången så då gick jag dit. pratade med henne ett litet tag och sen blev dte inläpp så vi gick lugnt in. jag såg kristin stå vid stora scenen så jag och felicia gick dit. vi pratade ett litet tag och det visade sig att kristin bodde på samma camping som mig :D (vilket var väldigt bra för då kunde vi bli skjutsade av varandras föräldrar).
Sen började patrik isaksson spela. Han var tråkig. vi sjöng med lite. Sen kom sara och vi kramade henne och pratade med henne ett tag. Sen kom vi på att det var en konsert bekom ryggen på oss så vi fortsatte att se på den. Denna gången tänkte vi agera bra publik så vi sjöng lite högra och klappade händerna och sånt :) . i tidningen dagen efter läste jag om patrik isakssonkonserten. det stod att det var fyra händer i luften. det var vi!

efter patrik isaksson gick vi runt på området. vi åkte karusell (då skrek vi sönder våra röster vilket inte var så bra. för vem vill ha en sönderskriken röst redan första dagen?) Vi såg lite på hardcore superstar. jag trodde att de skulle vara bättre än vad de var. sen gick vi till stora scenen och såg lite på gary moore. han var dålig. när vi stod där kom martina fram till oss så innan det var dags för magnus uggla pratade vi med henne och fick även martinas telefonnummer samtidigt som vi flyttade oss så vi fick bättre platser på magnus uggla.

sen börjage magnus uggla och vem kan inte hans låtar? vi skreksjöng igenom hela konserten :D. sen när den var slut åkte jag och pappa med i kristins bil tillbaka till campingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0