köket - little marbles

rensar ogräs hela dagen
borde ut och springa
ringa gamla massa vänner
sånna som man känner
bränner mat i köket
ja, ja bränner mat i köket
ja, jag bränner mat i köket i köket i köket i köket i köket i köket

och fast allting är bränt i hela köket
så vill jag ändå ha mat
mat massa tusen kilo med mat
ge mig choklad och kex
ge mig fler komplex
och ändå är det så gott

och ändå är det så gott

sju kilo eller i alla fall fem
sju kilo eller i alla fall fem
fem


och ni vet när blommorna brister allas näsor rinner och dom ser ut som skit
och jag är så jävla snygg
och ni vet på morgonen när man har dålig andedräkt och man vill ha sin glass
och man inte orkar gå till frysen
men jag har gömt den under min madrass

under min madrass min madrass min madrass min madrass min madrass min madrass
under min madrass min madrass min madrass min madrass min madrass min madrass

sju kilo eller i alla fall fem
sju kilo eller i alla fall fem
fem

och jag blir så avundsjuk
men det blir jag ju jämt
när jag känner att jag måste äta upp mitt kylskåp
utifrån och in
snälla maten försvinn
snälla maten försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn
snälla maten försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn försvinn

sju kilo eller i alla fall fem
sju kilo eller i alla fall fem
fem
fem

rensar ogräs hela dagen
borde ut och springa
ringa gamla massa vänner
sånna som man känner
bränner mat i köket
ja, ja bränner mat i köket
ja, jag bränner mat i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket i köket


nu har jag säkert skrivit fel på flera ställen och det var ett ord jag inte hörde vad de sjöng men iaf :P littlemarbles är bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0