3 bilder


(mina fingrar är grymt fula och förstör bilden)
dagens kläder (nej här skriver jag inte outfit. det här är ingen modeblogg. och dessutom säger jag aldrig ordet outfit): linne från H&M och shorts från H&M. i skolan hade jag även på mig ett par nylonstrumpbyxor men jag tog av mig dom när jag kom hem.



haha sitta fult och fixa med håret. typiskt mig ;P



men sen blev det en helt okej bild på mig faktiskt (ni vill inte se de andra bilderna jag tog). fast det ser ut som om jag inte har något smink. det har jag. fast inte så mkt. bara lite maskara + kajal och lite puder. fast jag tog på mig sminket i morse och har inte bättrat på en ändå gång...


Kommentarer
Postat av: Anji

Precis lika kläder som jag hade den dagen :O

2008-06-08 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0